dimecres, 30 de març del 2011

Per ser un bon pirata...

Com ja vaig dir en un post anterior, estic fent la partida de Rol que he titulat: Pirates! (després vaig descobrir que n'hi havia una de molt famosa amb el mateix títol, però l'he seguit mantenint igual).

Entre les moltes coses que estic aprenent, tot i no voler ser fidel als fets històrics per no sortir-me de l'argumentació purament fantàstica, he descobert un seguit de recursos interessants:

Per descomptat la Viquipèdia ha fet un paper fabulós en la meva  descoberta de nous conceptes i informació que desconeixia, com la elaboració de Grog: http://ca.wikipedia.org/wiki/Grog

Algunes imatges que m'han anat molt bé per fer-me una idea de l'interior dels vaixells (algunes més fidels que les altres, però recordem que l'objectiu és una partida de fantasia).













2 comentaris: